torsdag, april 24, 2008

Utrymme

Eftersom frun är bortrest så har man ju en stor säng för sig själv, Men jösses vad det har varit trång inatt. Vår äldsta son kommer smygandes på nätterna ooch så även i natt och två gånger har han varit på väg att knuffa mig ur sängen.
Jag har ju förstått att under barns uppväxt så skall man ge dem lite utrymme, men hur är det tvärtom ? Nå vi båda vakna sen och var glada trots lite trängsel. Men efter den här natten så har jag ett och annat att säga åt fsanen som skrikit sen 5 imorse? Visst är dom vackra att se på men då på dagtid. Herr fasan får nog helst börja ändra sina vanor. Men vem vet vad som händer kl.5 imorgon?
Ha det bra.

1 kommentar:

Anonym sa...

Låter ju alldeles FASANsfullt. Minns en perid hos oss då ALLA sov i min säng, vaknade på morgonen och insåg att jag låg med armen i golvet och spjärnade emot att falla ur sängen. Då rensade jag upp i röran och nu sover alla, katten oxå, på egna platser. Håhå,jaja. Det är nog en tid i livet det där med.