onsdag, april 23, 2008

Drömmar

Efter att ha fått barnen att somna först vid halv tio tiden ikväll så fick jag äntligen sätta mig ner vid datorn och börja jobba. Men när jag sitter och jobbar så har jag också tv:n på och när jag då ibland kastar ett öga på det som är på så vill man ju gärna också passa på att drömma bort lite.
Så den första tankestoppet ( drömmen ) jag hade så var när Forssen lagade oxfilé och den sista var när Tone på 4.an visade vädret. Så jag kan sammanfatta mina drömmar just nu. Det är att det är sommar, jag är ledig och definitiv ingen stress som jag annars har just nu. Jag hinner umgås med familjen och jag får tid att laga goda middagar. Så vad skönt det är nu fast jag är stressad att bara blunda och drömma bort till den tanken när man då har möjlighet till allt det där och samtidigt har kontroll på tiden.
Drömmar blir sanna om du fortsätter att tro på dig själv. Allting är möjligt.
Ha det bra

4 kommentarer:

Anonym sa...

Japp. Det har varit mitt motto ett tag, "ingenting är omöjligt, det omöjliga tar ibland bara längre tid". Men visst är det härligt att tänka på sommaren!

Göte sa...

O ja sommar vad skönt det skall bli.

Anonym sa...

var det Tone eller vädret som fick dej att börja drömma???

Göte sa...

nå nog skulle jag tro att det var vädret, jag har för mig att hon pratade om att det skulle bli sol :-)