fredag, april 11, 2008

Flytet

Har du märkt någon gång att allt bara flyter på, du bara sätter dig ner och vill jobba hela tiden. Idéerna bara kommer av sig självt och helst skulle du då vilja låsa in dig och jobba av dina idéer Just nu är det så för mig att idéerna sprutar fram och helst skulle jag vilja sitta och jobba hela tiden. Men det går inte för jag har en familj som jag måste ge min tid åt också. Sen så hamnar jag att ge mig ledighet imorgon. På ett sätt är det synd för just nu när det flyter på så här så skulle jag få fram allt och man skulle kunna få mycket gjort men imorgon har jag simning med mina juniorer och sen lite familje samvaro.
Sen på kvällen skall jag och frugan med goda vänner på SIF:s årliga fest och det är en alltid lika rolig fest. Sen får jag hoppas att flytet kommer tillbaks på söndag.
Ha det bra

Inga kommentarer: