fredag, april 25, 2008

Ruschen över

Nu är värsta rusningen över. Igår så rusa jag bara på jag hann inte med varken någon lunch eller kaffe. På middagen hade jag två tränare ifrån SIF på middag så satt vi och jobba samtidigt. På kvällen var jag på ÅIF:s vårmöte intressant måste jag säga och ännu intressantare diskussioner. En av diskussioner var om de inviduella idrotterna blir orättvist behandlade och inte får pengar i samma grad som t.ex. lagidrotten.
Sen igår efter det så blev det att planera dagen.
Men nu är remissdebatten av tilläggsbudgeten klar och jag hade mitt anförande som gick riktigt bra tycker jag. Men tyvärr hann jag inte vara med på hela dagen idag för efter lunch måste jag ila iväg till sund och målsättningseminarium för sunds förtroendevalda och ledande tjänstmän.
Och nu sitter frun på färjan på väg hem så imorgon kan jag lugnt fara iväg på fortsättningen av målsättningsseminariet.
Sen på eftermiddagen så blir det också ett möte men där har de inte meddelat mig om tiden ännu.
Men veckan som jag haft respekt för är över och nu tänker jag gå ner i varv från 180 till ca 30. så nu blir det hasta manjana i soffan med en whiskey.
Ha det bra

Inga kommentarer: