söndag, april 13, 2008

Festen

Mitt tvåhundrade inlägg på min blogg skall jag tillägna SIF. Igår kväll så var jag på SIFs årliga fest som alltid är lika trevlig. Jag hade förhinder ifjol men jag är riktigt glad över att jag hade möjlighet att vara med i år igen. Vad är det som gör den så trevlig ? Nå den här festen är ju som ett trevligt bidrag att stöda föreningen och dess verksamhet. Det pratades om att vi var ca 120 där igår och trevlig stämning, god mat och bra musik så då kan det inte misslyckas. Jag ser redan fram emot att kunna fara på den nästa år.
För det är kul att kunna stöda sin lokala förening.
Ha det bra.

2 kommentarer:

Dez sa...

Kul att du hade kul, det tackar vi för. Välkommen igen nästa år

Göte sa...

Kul var nog bara efternamnet jag hade jä...gt kul. Jag ser redan fram emot nästa år.