måndag, april 28, 2008

Seriepremiär

Ikväll så var jag och såg på MIFKs seriepremiär och det var ingen match som ger minnen för livet. Inför matchen så var man ju lite nyfiken på nyförvärven och jag vet inte om någon av de nya spelarna gav sån här WOW!!! känsla riktigt. Men det kan bli så att britten Travis Binnion kan vara något och han visade bra känsla med några långbollar som satt där de skulle men undrar om inte han missade lite i markeringen på 0-1 målet men jag såg lite dåligt dit just då så att inte är jag riktigt säker.
Men det är en seriepremiär och MIFK kommer att prestera bättre än så här. För stundtals så rulla MIFK boll riktigt bra, så hittar de mer av det så kan de gå riktigt bra. För idag funka nog spelet längs marken bättre än höjdbollarna mot Barlay och Björk. Och det är flera så kommer att få det tufft med HJK:s försvar för de var ett rejält och stadigt försvar som inte vek ner sig en tum.
Ha det bra.

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag såg att enkäten e stängd ang drog test men ville bara säga att jag e väldigt mycket för det. mvh mari

Göte sa...

Du är en av flera som tänker lika. Vi måste göra något nu, vi kan inte vänta längre.