torsdag, februari 28, 2008

förändringar i ens liv

Jaha nu har jag då arbetat mitt sista arbetspass hos fältarna på 8 månader för kl.20.00 slutade jag och imorgon har jag tagit semester för jag vill inte fara dit och sitta av tid. Känns vemodigt för jag trivs att jobba med ungdomar men nu får jag göra en annan sak som jag också trivs med nämligen att koncentrera mig 100% på politiken. Jag har haft ett litet dåligt samvete hittills för jag skulle ju ha velat ge mer tid till politiken men dygnet har inte räckt till. Så nu blir det koncentration på att börja fundera på hemställningsmotioner. En hemställningsmotion är en lagtingsledamots förslag att lagtinget skall hemställa om en att man vill få något ändrat. Så har någon något förslag så hör gärna av er till mig så kan det vara en idé som jag tycker är bra och köper då så att säga.
Så hör gärna av er med ideér och tips.
Ha det bra

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hallå min vän! Anmälan till Kungsholmen runt är gjord. Bara 72 dagar kvar!!

Göte sa...

Ok hotell Malmen bokat, låter det ok för dig ?