lördag, februari 09, 2008

Fullt upp

Nu har jag varit frånvarande här igår för jag var till stockholm igår på en konferens om olika bahandlingsmetoder samt skador om cannabismissbruk och det var intressant mycket intressant. Sen var vi fältare dit för att höra om att att jobba förebyggande för det men den föreläsaren var sjuk.
Extra intressant var presenationen om cannabisprogrammet och vill man läsa mer så gå in på följande länk om ni vill veta mer.http://www.stockholm.se/Extern/Templates/Page.aspx?id=188009.
Sen idag så har jag varit på simtävlingar med mina simmare i mariebad och OJ vad det är kul att fara på tävlingar med dessa yrväder. Jag njuter varje sekund med dem. Det är inte på yttersta allvar utan det viktiga är att vi har kul. Men de kan bli nervösa också och jösses vad man kan bli tankspridd. Men de tjejer jag har som är i 11-12 års åldern är underbara att vara med. Hur det gick ? Jo alla kom i mål och alla for hem med ett leende och det är nog det viktiga för mig.
Men visst blir jag också glad över framgångarna i FM i Esbo och det är verkligen medvind i åländsk simning nu.
Nu skall jag gå och slänga mig i duschen för snart skall vi fara till bekanta och äta kräftor :-)
Ha det så bra.

Inga kommentarer: