fredag, februari 15, 2008

Alla hjärtans dag

Igår var det alla hjärtans dag men den kallas ju bl.a. i Finland också för vändagen som jag tycker är viktigt att uppmärksamma. Att ha vänner är av stor betydelse och man då måste få vännerna att förstå vad de betyder för en är viktigt. Därför borde man kunna ha tid att prioritera sina vänner just den 14/2. Själv hade jag väl inte tid att att kontakta alla mina vänner igår men just 14/2 så hade vår äldste son dopdag och där har jag ett tillfälle att kunna samla vänner men då måste jag bli bättre att prioitera.
Men jag skall inte klaga för jag hade av allt igår så hann jag vara med hela familjen och jag träffade en vän som betyder mycket för mig. Det var inte lång stund vi träffades men det viktiga är att man vet om att man finns och kan hjälpa varandra.
Ha det bra.

Inga kommentarer: