torsdag, november 01, 2007

Fullbokade dagar- prioritering behövs

De här dagarna är fullbokade dagar. Igår for jag till hemifrån klockan 9.30 och sen kom jag hem kl.22 och då sov barnen. Så imorse hade vi en trevlig och lugn morgon. Den äldste sonen hade en riktigt toppen morgon eftersom hans favorit Christoph var här. Men idag nu så skall jag fara iväg på en länk för sen har jag en fullbokad kalender fram till kl.22 ikväll. Men efter allt springande på möten så skall jag sen varva ner och umgås hela helgen med barnen. Frun reser iväg på fredag och kommer hem söndagkväll så ihelgen kopplar jag bort allt annat och ger barnen tiden. Det är viktigt att ta sig tiden att ge dem det för barnen växer snabbt och blir äldre allt snabbare. Så snart vill de väl inte vara med en.
Men vilken tur att man inte blir äldre i samma fart som barnen.

Ha en bra dag.

Inga kommentarer: