söndag, november 11, 2007

JA JAG ÄR IMPONERAAAAD

Idag var jag och frun på Stormskärs Maja och jösses vad imponerade vi blev. Helheten tyckte jag var fenomenal och en stor eloge där till Robert Liewendahl. Men sen till skådespelarna så måste jag säga att oj vad alla var duktiga. Men ett visst extra plus så måste jag ge till Sara Henriksson och hennes sång. Britt-Marie Sjöström-Kärki skådespel men som sagt egentligen borde man nämna alla för de var så förbaskat duktiga. Har du inte sett så rekomenderar jag att du borde fara och se den för den är helt klart sevärd och mer än så.
Ha det bra

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mmm... visst är den fantastisk. Har idag varit in på banken och gjort ännu en bokning, måste nog se den ännu en gång. Minst.

Göte sa...

Även av dig Pia är jag imponerad. Men jag förstår att du vill se den så många gånger för han är duktig. Men det är tur att du finns för om det är någon spm missar den så kan du spela upp den som en monolog :-)
Men du får tufft där att fixa Majas fina sång. Jag kan föresten då komma och knuffa båten åt dig. Men jag är helt övertygad om att du redan löst det med båten redan :-)
Har du meddelat Robert om att du kan den utantill ifall han behöver inhoppare ? Ha det bra Pia