lördag, november 10, 2007

Inga gäster ikväll

Kl.17 ikväll var det meningen att bekanta skulle ha tittat över och vi skulle ätit lite gott, sett på fotboll och umgåtts. Men det blir inte alltid som man tror att det skall bli. 14-tiden satt jag på ett möte och fick då reda på att Johannes ( vår äldsta son) har 38 graders feber. Så då var det bara att avboka middagen. Så nu kan jag berätta att jag har en del morotstzatsiki och fetaoströra hemma.
Men det är inte av större betydelse utan det viktiga är att johannes blir frisk igen för jag saknar ju faktiskt att han inte springer längs väggar och tak. Nu får vi se hur han mår imorgon om det blir någon stormskärs maja för oss. Men är Johannes så pass sjuk så att vi väljer att stanna hemma så vet jag en person som sett den så många gånger att hon kan spela den för oss.
Nåja jag fick sitta och planera kommande veckan istället och jösses vilken vecka. Måndag valkommitté, tisdag fullmäktige, onsdag valkommitté och kommunaltmöte, torsdag jobbar frun och fredag fältarjobb. Det var kvällarna dagarna har jag fältarjobb och lagting. Så det är bra att jag hinner förbereda mig.

Ha det bra.

Inga kommentarer: