söndag, november 11, 2007

Slapnna av med teater

Jag sitter just nu och förbereder mig inför veckans budgetdebatt men nu precis har jag stängt ner det och skall börja fara in mot stan för att se på Stormskärs Maja. När den kom i tv:n så var jag inte gammal men den berörde mig djupt och det finns scener kvar ännu i minnet. Därför ser jag oerhört att få koppla bort allt och istället leva mig in i Stormskärs Maja istället.
Jag känner att det här är något jag och frun behöver just nu.

Ha det bra

2 kommentarer:

Anonym sa...

Träningsvärken kom, sitter i och gör ont!! I somras var jag på ridläger 5 dagar. Då var det nära att jag måste sjukskriva mig och Burana-förrådet gick åt. Suck. Funderade på att låna makens vadderade cykel-brallor. Men vad kul att du och Sonja just nu sitter och tittar på Maja. Vad tyckte ni? Själv älskar jag ju den, men jag har ju särskilda skäl för det.Ha en bra dag!

Göte sa...

Men pia jag förstår inte. Snart borde du ju bli så tränad att du inte får träningsvärk.
Gick di inte tidigare på spinning. Jag läste i din blogg att du simmar och rider. Snacka om allsidig träning.
Ha det bra Pia och hoppas träningsvärken har släppt.
H: Göte