tisdag, november 20, 2007

Utmaningen


Jag fick en utmaning av en MYCKET god kollega för många år sen och det var att fixa ett korsstygns broderi och efter många års hårt slit så är det nu klart. Så min hälsning till Pia är att min utmaning är nu klart gjord så nu skall jag fundera ut en tillbaks. Och för den som inte tror mig så hoppas jag nu få in bildbevis här på inlägget.

Vad är det man säger ?

Bakom varje framgångsrik man står en förvånad kvinna.

Jag säger utan en duktig fru så skulle man inte kommit långt här i livet eller Kvinnor ligger bakom allt.
Ordspråken är många....
Men min utmaning är klar...
Ha det så bra.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jisses Amalia!!! Nu trillar jag av stolen. Det där hade jag nog själv glömt för 10 år sen!!! Nu blev jag imponerad, kan inte riktigt samla mig för att uttrycka detta, men återkommer. Oj, insåg att det finns risk för att själv hamna på en utmaning. Hade nog aldrig riktigt trott att vi skulle kunna hamna i denna situation, trodde det var riskfritt för egen del. Bra jobbat Sonja!!

Göte sa...

Men Pia nu förstår jag inte. Bra jobbat Sonja.... Det var ju min utmaning.