fredag, november 09, 2007

Maratonvecka

Jösses vilken vecka. Man har nu då börjat som fältare och och samtidigt så har man lagtingsarbetet att tänka på. Nu skulle det vara skönt att ta helg men nej... Imorgon kl.10 så har mina simmare insimning inför sin tävling som börjar kl.11, så då skall jag vara där och hjälpa dem.
Att ha simmare som är mellan 10-12 år de flesta som är med har tävlat bara ett par gånger tidigare. De är nervösa så, de är spända och de man säger vid tävlingen går inte in men man finns där för dem och det är viktigt.
Jag kan säga att jag är stolt över att vara med och startat SIF simning. Vi har fostrat två som nu simmar med i ÅID. Imorgon har vi 5 simmare med. Men framför allt så har vi 73 simmare sammanlagt som älskar att simma.
Men sen kl. 13 skall jag träffa lagtingsgruppen för ett möte. Sen kl.17 så får jag gäster och då skall vi ha middag bestående av Tacos och faijtas. Det ser jag fram emot att få umgås och slappna av med vänner.
Sen på söndag så skall frun och jag äntligen få fara iväg och se på stormskärsmaja vilket vi båda ser fram emot.
Söndagkväll så har sossarna medlemsmöte så då har jag den kvällen räddad.
Men en sak är viktigt jag trivs med livet och det är viktigt.

Ha det bra.

Inga kommentarer: