torsdag, november 15, 2007

Rätt prioritering behövs

Det har varit lugnt från mig på bloggen ett sen i måndags och det ber jag om ursäkt för men det har varit mycket långa och tunga dagar nu den här veckan. I lagtinget har det varit budgetdebatt samt att valkomittén som skall ta fram sossarnas nya styrelse har jobbat intensivt. Sen i Sund så sitter jag som ordförande i social- och omsorgsnämnden och där jobbar vi ständigt med utveckling så det har också varit möten där.
Till på köpet den här vecka så har vi haft fullmäktige samt att jag jobbar ju även som fältare. Sen har jag också en familj som vill träffa mig så det är två saker som fått stå till sidan den här veckan.
Min kära blogg och min kära träning. Nu vet jag ju att jag inte kan vara utan varken blogg eller träning så jag bör nog prioritera lite bättre för att hinna med både bloggande och träning.
Just nu känns det faktiskt att det här är på bristningsgränsen och så skall det inte vara.
För man har ju en stolthet att göra ett bra jobb och just nu märker jag att man börjar tumma på det och det är inte bra.

Ha det så bra

Inga kommentarer: