fredag, augusti 24, 2007

Ett erkännade. Jag träder fram Ja jag t.om. nästan blottar mig

Många ser ju hur trevlig ödmjuk och teknisk jag är.... Nä där kom det åtminstone ett litet fel. Jag är inte så teknisk som alla tror. Jag har en liten kunskapslucka där. Nå lite kan jag jag är väl inte helt tappad bakom...

Jag kan tanka och fylla på olja i bilen, sätta på ugnen och sen surfa på internet. Men nu är det så att jag skall ut och resa. Idag lördag skall jag fara till Berlin, nja egentligen är det först söndag morgon far flyget till Berlin. Men far till Sverige idag.

Och nu kommer vi till det tekniska, jag tror nu att jag kommer att ha ooootroligt svårt för mig att kunna blogga därifrån. Det borde inte vara så svårt om man skulle ha en egen bärbar dator. Men det har jag inte heller. Men du kan gärna gå in och se om jag har lyckats skicka någon blogg under någon av de här dagarna från Berlin. Om jag inte har lyckats med det så skall jag som straff försöka den här månaden att få in en bild från Berlin i ett inlägg. Utan hjälp eller egentligen bara lite hjälp så att min kära fru fixar bilden från kameran till datorn. Ja ja jag var ju inte så teknisk och jag hittar inget hål i datorn dit kameran ryms. Så det fixar Sonja, resten skall jag göra själv. Sen för att rädda min heder om sportfantast ( från tidigare inlägg) så kan jag berätta att Hertha Berlin tränas av en Schweizare och dit är Tobias Grahn utlånad från spanska klubben Tarragona. Och Grahn spelade i Malmö FF bl.a. säsongen 2004 då Malmö blev svenska mästare. En annan Schweizare som är ny i Hertha Berlin är Fabian Lustenberger och är endast 19 år kom ihåg det namnet.



Ha det bra.

Inga kommentarer: