måndag, november 02, 2009

Sviker jag mina bloggläsare ?

Blev idag att fundera på att efter jag skaffade facebook som är trevligt det måste jag erkänna så kanske den privata Göte försvunnit från bloggen eftersom jag skriver mer om den privata Göte där.

Men alla är ju inte inne i facebook och då försvinner den privata Göte härifrån. Och jag vill ju inte min blogg skall bli tråkig.
Därför så tänkte jag denna vecka lägga ut en lite enkät där du kan rösta för om jag också skall ha lite privata inlägg här. Nu kan den ju vara rätt så tråkig med mina funderingar och tankar. Jag använder väl bloggen till att avreagera mig att jag inte längre sitter i lagtinget och jag kan ju inte skicka in insändare om allt. För då börjar ju folk sucka när ens insändare kommer och det vill jag inte.

Men som sagt gå gärna in och rösta på min lilla enkät.


Ha det så bra

Inga kommentarer: