lördag, november 14, 2009

En riktig slappar dag idag

Jag skulle ge mer kvalitetstid till barnen idag men de föredrog playstation istället och jag har inte orkat sätta gränser där idag, så lite curling varning där för mig idag. Men ingen är fullkomlig.
Blev faktiskt en slappar dag idag, förutom min 45 minuters länk som jag for iväg på vid lunchtid. Nu har jag njutit av ett glas rött efter middagen och nu skall jag sätta igång bastun så jag kan sitta där i lugn och ro när barnen sitter och ser på bumbibjörnarna.
Men det har ändå varit riktigt skönt att bara va idag. Så slappar dagen har det varit idag. Imorgon så blir det lite mer som besök till godbymässan och förhoppningsvis en länk då också. Sen på kvällen imorgon blir det planering av veckans simträningar också.
Men ikväll fortsätts det att slappa.

Inga kommentarer: