måndag, juli 21, 2008

Semester


Hej det var lugnt ifrån mig den här helgen och det är för att nu har jag tagit mer eller mindre semester.

I helgen var det riktigt lugnt med en en lätt länk på eftermiddagen och sen över till bekanta på middag och där sen en trevlig kväll med mycket trevligt sällskap.


Igår kände jag för första gången att nu är jag ledig, det är skönt väder så jag njuuuuter. Idag har jag visserligen jobbat med SIF simning papper som jag vill ha iväg denna vecka. Så min tid vid datorn blir att jobba med just simningen som kommer igång så småningom.


Ikväll blir det rock-off, och det tror jag det blir imorgonkväll också. Thin Lizzy ikväll ser jag faktiskt fram emot.
Men det gör jag nog med KMagnus Uggla också men imorgon så styr vädret lite mer. Ikväll så blir det middag i resturangen så då är man inte lika väderberoende.


Men den här veckan så skall jag nog hinna med någon blogg men sen på söndag så blir det nog tyst en vecka för då far jag iväg på semester till Pargas och då tänker jag slappna riktigt av med min sista semestervecka.


Ha det bra

Inga kommentarer: