måndag, juli 07, 2008

familjesemester


Ja så känns det nu. Efter att jag fick mail om att jag inte behövde gå på självstyrelsepolitiskanämnden imorgon utan Barbro gärna skulle gå så känns det som nu är det semester. Trots att jag har fullmäktige imorgonkväll och två möten på torsdagkväll så känns det ändå att nu tar jag semester med familjen. Så den här veckan prioriteras familjen tillsammans med att jag skall hinna träna lite. Men jag har som mål att ha en vecka som jag inte skall stressa med något annat.
Nu är jag rädd för att vädret kanske inte är som i lördags när den här bilden togs.
Därför så har vi idag bokat hotell i Stockholm två nätter så fredag morgon när vi far hoppas att vädret tillåter oss besök på Grönan, Skansen och Junibacken men det bästa med stockholm att det finns alternativ oberoende väder.
Och nästa vecka har jag frugan på jobb hela veckan så därför passar vi på att ha familjesemester denna vecka trots lite möten. För det är alltid någonting så därför skall vi njuta denna vecka. Sen hur mycket njuta det är att fara med en fyra- och tvååring till Stockholm, men det viktiga är nog att vi inser att vi är där på barnens villkor.
Just om barnens villkor är något som jag återkommer om till imorgon i ett inlägg.
Ha det så bra.

Inga kommentarer: