torsdag, juli 17, 2008

Pollen


Har det senaste dygnet kännt mig riktigt sliten. Orsaken är inte vinet jag drack med goda vänner i tisdagskväll utan det är bilden här till höger.

Ja googlar man på pollen så kommer det såna här bilder upp ( tydligen så här de rackarna ser ut). Enligt texten så är den här bilden förstorad och det är ju intressant det här pollen. Ta pollen och annat smått så är det otroligt vad så lite kan fälla hur stor människa som helst.

Det är en av orsakerna att det inte kommit så mycket blogg från mig den senaste tiden. En annan är att frun är på läger och jag är då hemma ensam med de underbara sönerna Johannes och Alexander. Men visst tar pollen på krafterna men det gör nog samtidigt sönerna också. Men det som sönerna kan ge mig och definitivt inte pollen så är ju att det behövs så lite av de två för att de skall ge en energi. Som imorse när jag låg trött på soffan så kommer både smygandes och lägger sig med mig.

Om den stunden på soffan säger jag bara morgonstund när den är som bäst.


Verkar nu bli en solig dag så jag tror barnen skall få leka i vår ( uppblåsbara ) pool idag.


Ha det så bra.

Inga kommentarer: