torsdag, oktober 29, 2009

Jag ber så mycket om ursäkt

Inget inlägg sen i söndags. Det ber jag så mycket om ursäkt för, jag vill nämligen ha en levande blogg där det helst skall komma in något nytt åtminstone varannan dag. Men jag har varit i Helsingfors i två dagar på utbildning. Jag och mina kollegor hade också en presentation som vi skulle presentera på onsdagmorgon. Så det blev att göra på natten mellan tisdag och onsdag, för vår inplanerade tid på tisdagkväll så blev det istället lobbingarbete på puben St. Urho i Helsingfors.
Jag satt och funderade lite imorse och den här veckan är extremt fullbokad. Kalendern är bokad från ca.8.30 - 21-tiden.
Men jag lever och mår bra och jag kännr att jag har koll på läget.
Men hoppas återkomma snarast med ett intressantare inlägg.

Ha det bra.

Inga kommentarer: