fredag, april 17, 2009

Plåster på såren


Som ni läste i gårdagens inlägg så var jag hängig och inte på det bästa humöret. Det är lite för mycket för mig, men det är nog självförvållat. Jag ställer upp på lite mycket kanske eller inte kanske utan ja jag atr på mig lite för mycket.
Men ikväll blev det lite plåster på såren för frun for iväg på jobb efter middagen och då blev det pojkarna och jag.

Ja det var en sagolik kväll för vi har haft det så trevligt. Jag la undan mina måsten och vi umgicks på olika sätt.
Det är då man glömmer allt elände och bara njuter och det är just det jag har gjort ikväll.

De är två, de är små men de har gett mig en underbar energi ikväll.
Det har harmat mig lite att jag inte ikväll fått möjlighet att fara på sossarnas vårmöte. Men inte längre nu svävar jag tack vare de två juvelerna.


Ha det så bra!

2 kommentarer:

Ann sa...

Ibland är ju allt bara ett kaos och trots att man försöker gaska upp sig kan det vara svårt. Jag tror att man ibland behöver vara helt led och trött på allt, men det är ju helt underbart att du hittade glädjen och kraften igen när du fick vara med barnen! Så länge du hittar tillbaka via barnen är det bra;) Sköt om dej och försök träna dej på att säga nej ibland:) hälsar en simkompis från länge sen från Österbotten!

Göte sa...

Hej Ann och tack för kommentaren, värmer extra när det kommer från vänner som man inte sett på länge.
Jo du har rätt att man borde lbli bättre på att säga nej.
Ha det bra