söndag, april 12, 2009

Påsklov

Jag har haft påsklov nu i två dagar och haft det riktigt kul och lugnt. Igår for jag på träning och sen var jag och hämtade en god vän. Nämligen Jonas från Sundsvall som var till Åland över påsken.
Sen for vi på en 12 km länk och på kvällen en god middag.
Senare på kvällen for Jonas och jag på lokal i stan och då insåg vi hur gamla vi egentligen var :-)
Men jag hade en rolig kväll för det var många gamla bekanta som jag träffade.
Det var gamla ungdomar från fältartiden, gamla innebandytjejer ( från när jag tränade ( PAF-elit juniorerna ) och gamla simmare som jag tränat. Det som var extra kul var folk som jag bara känner lite som kommer och tackar för mig. Vissa för mina politiska åsikter, andra för mitt jobb med ungdomar. Jag undrar om folk egentligen vet hur mycket det värmer när folk kommer och tackar en för olika saker.
Ett tag började jag se om det var dolda kameran och om det var någon test.
Men det var det tydligen inte.
Sen idag så har jag tagit det otroligt lugnt. det har faktiskt blivit riktigt lugnt idag för det är ju helg.

Ha det så bra.

Inga kommentarer: