tisdag, april 14, 2009

Ett trevligt återseende

Idag och imorgon så är jag i Stockholm på en ungdomscoach kurs i lösningsfokuserat arbetssätt. En riktigt intressant och bra kurs.
Sen efter kursen var jag iväg på en ca 1½ timmes länk, men det var nog tur att jag hade kartan med mig annars skulle nog länken blivit betydligt längre :-)
Stockholm är en stad som jag trivs i men jag är nog lite av pojken från landet och tycker att Stockholm ibland blir lite stort.
Om inte annat så märkte jag det när jag skulle iväg med pendeltåget ut till en av min gamla simmare och hälsa på.
Det var mycket irrande innan hittade rätt.Men det var kul att få träffa på Svante som jag inte träffat på många år.
Jag tränade Svante många år i simning och vi har haft mycket roligt tillsammans så det var riktigt trevligt att få se hans nyinköpta hus samt träffa hans familj.

Ha det bra

Inga kommentarer: