måndag, april 13, 2009

Livet är fullt av prioriteringar

Idag klockan 12 så är det insimning för en av våra utmanartävling som vi har här hemma med jämna mellanrum.
Jag märker att det blir mer och mer simning nu. Det som jag skulle hålla på med lite avstånd, så märker jag nu att det kommer allt närmare. Vi brukar avsluta säsongen första veckan i juni men nu har jag troligtvis en simmare uttagen i Ö-spelen, så vips blir säsongen förlängd en månad.
Jag trivs med det men det får inte gå in på familjen och tiden med dem.
Men det låter nu som jag är besviken över tiden simningen tar. Men så är det inte utan jag glad och stolt över utvecklingen simmarna gör.
Men samtidigt så måste jag tänka på familjen att de inte känner sig bort prioriterade.
För jag vet hur mycket tid simningen tar om man verkligen skall gå in för det seriöst.
Men det utrymmet finns inte inte i Göte Winés liv som det är nu därför måste jag verkligen fundera på vad jag ger mig in i.

Ha det bra.

Inga kommentarer: