söndag, april 19, 2009

Mycket SIF just nu.

Igår var jag på den årliga SIF festen och den var lika rolig som den brukar. Men nu är det vardag igen, eller egentligen inte för det är visst söndag idag.
Men det har blivit ett par timmar planering här på kvällen.
Som jag skrivit i min blogg tidigare så upptar simningen just nu en hel del av min tid.
Först så är det ju den vanliga träningen som skall skötas. Men sen skall vi fara på simtävlingar till Sverige igen. 9-10 maj så skall vi delta i Jöns Svanbergsimmet i Uppsala.
Sen är det så roligt att en av mina simmare från SIF har blivit uttagen till ö-spelen vilket jag är otroligt stolt över men det kräver lite mer tid och planering.
Men det är kul när det går framåt.
Ha det bra.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ta stora shoppingkassen med dig till Uppsala. Norrtälje tidning har intervjuat ålänningar som varit över och storhandlat.

Göte sa...

Tror nog inte det blir mycket tid för shopping utan det blir nog simning mestadels av tiden.
Och billigast blir det nog så :-)