torsdag, maj 21, 2009

Sliten

Jösses vad jag är sliten nu. Men det beror inte på gårdagskvällen även om natten inte blev så lång.
Men att jag är sliten nu så beror på allt det fysiska jag har gjort idag. Eftersom vi har en reltivt stor tomt så har det gått lite över tre timmar åt på att klippa gräs.
Sen så fixar vi på tomten lite hela tiden, och idag har frugan och jag har fixat ett riktigt snyggt blomland.
Frugan fixade bra hur blomlandet skall se ut, även om jag var lite trögfattad. Men jag fick bära sten och kärra jord.
Efter kaffet så tog jag länkkläder på mig och sprang till Godby för att hämta bilen men det kändes i benen att man jobbat fysiskt hela dagen tidigare.
Men imorgon så tror jag att skall låta kroppen vila lite från träning.
För vattengymnastiken igår tog på också. Att köra vattengymnastik så tar på mer än vad många tror.

Ha det bra.

Inga kommentarer: