söndag, december 30, 2007

Just ja... man får vad man förtjänar

I tisdags så skrev jag i min blogg om att jag skulle till svärmor och vila och träna...Dvs man får vad man förtjänar.
Tji fick jag om det. Vi kom dit onsdagkväll och på torsdag morgon så vaknar jag vrålförkyld. Så här sitter jag nu förkyld och ynklig.
Träningsdos = inget.
Nåja förresten så skulle jag ta mig krafter till en promenad i lördags och vad händer jo när jag kommit halvvägs så börjar det ösregna !!!!
29 december och man är ut och går och det börjar ösregna !!!
Förkyld och kall så fick jag krypa till korset och ringa men käre fru om hon kan komma och hämta mig så jag inte blir ännu mer frusen.
Just ja man får vad man förtjänar...

Högmodet rider bort till häst, men vänder åter till fots ( Italienskt ordspråk )

Ha det så bra

Inga kommentarer: