tisdag, december 25, 2007

Gott nytt år ??

Som ni läste i förra inlägget, om ni läste det alltså :-) , så kommer familjen nu att fara till svärföräldrarna och bli omskötta och framför alllt bortskämda.
Så nu skall jag vila och träna med tanke på all mat som man vräkit i sig den senaste tiden. Och inte blir det sämre av att man nu skall äta svärfars goda mat. Man skulle gärna sluta äta i tid men det går bara inte för han lagar så god mat.

Men nu vet jag inte hur jag får tillgång till internet så därför vill jag önska er ett gott nytt år om jag inte hinner före nyår.
Visst kommer vi hem den 30.12 men sen brukar det vara lite kaotiskt när man kommer hem. Och sen på nyår så har vi vårt tradionella middag med en familj som vi nu firar säkert ja åtminstone 7-8 året om jag minns rätt.

Så om vi inte syns här före det så vill jag önska er ett gott nytt år.

Ha det så bra.

Inga kommentarer: