tisdag, december 04, 2007

Vad är meningen med livet ?

Ibland funderar jag på vad jag håller på med !!! Jag jobbar kvar som fältare för att vara lojal med gruppen och att jag inte skall försvåra för dem.
Jag har idag nu haft julavslutning med SIF gruppen i simning och jag vill inte överge dem och sluta utan tvärtom så vill jag utöka i vår med en träning till per vecka för att de skall utvecklas mer samt att de tycker att det är kul.
Det är mycket att jag ställer upp på...
Men var är mina egna barn ?
Nämner jag familjen.
Ibland kan man fundera på vad som är meningen med allt.
Finns ett spanskt ordspråk som heter "alla åsnor går inte på fyra ben".
Undrar varför jag känner mig träffad där just nu.

Ha det så bra

1 kommentar:

Anonym sa...

Nej det är ju klart: Du håller på Malmö FF!!! Jobba inte ihjäl dig, min vän./ Jonas