måndag, december 10, 2007

Ansvarsfull ekonomisk vecka

Den här veckan är jag enbart politiker så mycket mer hinner man inte med. För den här veckan så skall vi i finansutskottet bli klara med vårt betänkande om 2008 års budget och det är meningen att den skall ligga på bordet i lagtinget på fredag.
Det är på dagarna och sen på kvällarna så blir det fullmäktige på tisdag och jag kan nog gissa att vi får nog använda onsdagen också. Så nu har jag ett stort ansvar på användandet av skattemedel på både landskapets och Sunds.
Sen i helgen så skall jag ha julfester på fredag har Mariehamns stad och på lördag Sunds.

Ha det så bra.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Men vad kul. Då ses vi på julfest på fredag! Ha det så bra!

Göte sa...

Oj det ser jag verkligen fram emot...
Ses då

Anonym sa...

Jag har svaga minnen av Mariehamns stads julfest någon gång för länge sedan. Arken, alkohol och ansvarslöshet i valfri ordning. Ha så kul!

Göte sa...

Det jag minns av Mariehamns stads julfester var dans, god mat och trevligt sällskap. Och vi var ju på ett par julfester tillsammans... men minns lite olika bara. Japp kul skall jag ha.

Anonym sa...

Det märks att du har blivit politiker; )