fredag, december 11, 2009

Mycket rännande nu.

Timmarna räcker inte till på dygnet, och dygnen räcker inte till för veckan. Det är mycket nu som man skall försöka få att fungera. Var en sväng upp till Jakobstad i ett arbetsärende. Jag var och dit med en ungdom och gjorde ett besök på arbetskliniken där. Kom hem senaste natt så sömn timmarna blev rätt så få.
Dagen idag har varit riktigt fullspäckad tur det så jag inte hann bli trött :-)
Jag fick möjlighet idag att lyssna på föreläsningen med Paolo Roberto som kanske inte var vad jag hoppades på. Han var lite för självgod men gav ändå en hel del färdkost. Men jag hade hoppats han kunnat varit lite mer självkritisk till sin uppväxt. Men jag tycker att det var en bra idé av arrangörerna att ta hit honom.
Han gav som sagt en hel del färdkost som jag la in i min personliga hårddisk som jag skall ta fram när jag på måndag skall till Helsingfors och prata om ungdomsarbete och mitt jobb som ungdomslots.
Jag skall då besöka projektet "på rätt spår" som ville att jag skulle komma och prata med dem. Kommer att bli en intressant dag.
Men imorgon blir det julshow med supé på Alandica tillsammans med mina simtränarkollegor i SIF och sen har vi beställt biljetter till dansafton på Arken :-) Så imorgon är det raj raj på gång.
Ha det bra.

Inga kommentarer: