måndag, december 07, 2009

EFTERLYSNING

Nu är jag i panik. Genom ett stort hjärta av gruppen inom juniorhandelskammaren som tar hit Paolo Roberto så har vi fått möjligheten att få komma och lyssna på honom med våra ungdomar på Katapult. Nu då så vill vi ta vara chansen och göra mer av en så pass bra föreläsning som jag hoppas att den blir. Igår hade vi tema gruppdynamik och på onsdag skulle jag vilja se filmen stockholmsnatt, med dem och prata kring filmen och fortsätta på temat gruppdynamik.
För jag tror att han kommer att prata om det på fredag.
Men jag har ett problem och det är att jag inte får tag i filmen Stockholmsnatt som jag skulle vilja se med ungdomarna på onsdag morgon.

Så vet ni hur jag skall få tag i den så hör gärna av dig till mig. Biblioteket har den utlånad så där har jag prövat. Vill ni inte lämna komementar så kan du ju kontakta mig på mobil eller mail.
Men vet du hur jag skall få tag i den så hör gärna av er till mig på min mobil 0405169639 eller mail gote@aland.net.



Ha det bra

2 kommentarer:

Simon Holmström sa...

Så fick du tag på filmen?

Göte sa...

Oj skrev jag inte det !!! Jo jag fick tag i den för Metro records hade ett ex. Jag kan erkänna att jag inte trodde att de skulle ha en så gammal film. Så den är köpt med hederliga pängar och jag sover mned ett rent samvete :-)