torsdag, juni 10, 2010

Ser snyggare ut med kort

" Du är som min son allt du går förbi verkar gå sönder " så sa en mycket god vän åt mig idag. Och jag kan inte säga emot honom för det verkar som förgjort att få gräset på tomten klippt. Andra gången jag skall klippa i nedre slänten i år och andra gången klipparen går sönder. Okej första gången var jag ouppmärksam och körde rejält på en sten. Men igår så lossa kniven till klipparen med sruv och allt. Nå nu får jag hoppas att den funkar och att gräset där är klippt innan helgen är slut.
För jag vill inte att det skall bli så långt att jag måste ta röjsågen för det är så jobbigt p.g.a. min gräsallergi.

Jag pratade med en av min mina andra vänner idag och gruva mig lite för att jag hade så jobbigt med min gräsallergi. Men han hade läst på facebook att jag hade kört med grästrimmaren i två timmar igår.
Så han tyckte lite att jag skulle skylla mig själv. Men jag tycker det är så mycket snyggare med kort gräs än när det är långt. Och sen så ser vi de förbaskade mördarsniglarna snabbare om det är kort gräs.

Men framför allt så är det så mydcket snyggare med kort gräs.
Och sen när det är kort och snyggt så skall jag njuta av den fina tomt vi har.

Ha det så bra.

Inga kommentarer: