fredag, mars 19, 2010

Medvetet

Det är faktiskt medvetet som jag nu inte har skrivit på en vecka för efter att barnen lagt sig den här veckan så har min fokus varit på examinationsuppgifterna i min simtränarutbildning som jag gått under tre helger de senaste 4 månaderna. Så sen har jag suttit och jobbat med det till 1 tiden på natten. Jag har haft frun bortrest den här veckan så när barnen har varit i fokus denna vecka. Men jag har ju haft simträningar och möten också så min mamma har varit guld värd den här veckan.
Jag har insett att simningen är något som jag verkligen inte kan hålla mig ifrån så därför är det bara att gilla läget och köra simningen för fullt. Men det är ju mitt liv så ijnte klagar jag bara familjen orkar med det. Just nu är jag mer motiverad än någonsin för vi har fått nya simmare som gör att det krävs lite mer av mig om just toppsimning. Så därför är jag glad att jag har den här kursen gjord nu så att jag har allt med mig som jag lärt mig. Idag nu fyller min fru så ikväll har vi en liten middag med goda vänner. Det skall bli riktigt kul för är det något jag gillar så är det att laga mat.

Ha det så bra.

H: Göte

4 kommentarer:

Anonym sa...

jaha
frun fyller år
och du bara skriver om dig själv
man blir frustrerad

Göte sa...

Jaha anonym du blir nog frustrerad helt i onödan. Jag skriver sällan om någon annan för det är också en respekt fråga. Jag kan hylla min fru hur mycket jag älskar henne och trivs med henne. Men bloggen handlar oftast om min mig ich mina tankar. Sen om du blir så frustrerad så tyycker jag det är synd gför du lägger ner en massa negativ energi på något som du inte kan påverka. Ha en trevlig dag.

Anonym sa...

jaha,min mig ich mina tankar

Göte sa...

Oj lite trött idag så fel det kan bli :-) Men en en konst att att få ett stavfel som t.o.m. blir för egot på ett annat språk :-) Jag kan erkänna att jag är lite trött idag och det blev ett litet fel. Bra att du är uppmärksam.