lördag, mars 13, 2010

Full fart som vanligt

Jag tänkte för en vecka sen att nu skall jag bli flitigare på att blogga men det är inte så lätt att hinna med det bara. Jag sitter nu på ett vandrarhem i Barkarby. Jag är med några simmare på simtävling i Sollentuna. Visserligen kom vi hit först igår så jag har haft flera kvällar som jag tycker jag borde hunnit ändå med att skriva blogginlägg. Men det är så mycket som man skall hinna på så kort tid vid datorn på kvällarna.
Det som mest har upptagit min tid den här veckan så är att planera en dag om att förebygga utanförsskap som jag funderar på att arrangera. Man måste nu börja se vad man kan göra för att förhindra att fler hamnar utanför t.ex. våra untbildningar. Man måste se att så många som möjligt hittar sin studieplats.
Imorgon så kommer jag att vara på simtävlingar men sen skall jag stressa mig till Kapellskär så jag hinner hem med färjan som går kl.14.30.
Så imorgon är dagen fullspäckad som vanligt :-)

Ha det bra.

2 kommentarer:

Sara sa...

jag skulle egentligen ha sovit med er men Kjell var osäker om det fanns plats :(. vi ses imorgon!

Göte sa...

Rackarns Sara jag missade dig för jag for hem tidigare.