lördag, april 03, 2010

Blöt påsk

Den här påsken blev i simningen tecken. Frun och barnen for i torsdags iväg till svärföräldrarna medan jag stannade hemma och hade träningsläger för mina simmare.
Mina simmare är nu riktigt duktiga och utvecklats enormt sista tiden. Även deras träningsmängd har höjts och i träningsplaneringen så var det tuffa veckor så då var det bara att planera in lite mer träning. Så de här dagarna mellan torsdag - måndag så blir det sammanlagt 15 timmar träning + 1 timme teori.
Jag hade själv tänkt träna lite mer än vanligt men istället har jag planerat enormt med träningsprogram. För jag har simmare som är så olika i form och därför blir det att planera efter hur de ligger i form.
Så 5 - 6 timmar per dag har jag planerat och analyserat framför datan.
Men då har jag planerat ganska långt fram nu för imorgon kommer familjen hem och då skall jag hinna umgås med dem också.
För nu saknar jag dem enormt.

Ha det så bra.

Ha det så bra.

Inga kommentarer: