måndag, januari 25, 2010

Reflektioner från helgen

Det har varit fullt upp de senaste dagarna. Även om jag är slut ännu så har det varit en bra helg. Fredag kväll så var det social samvaro med mina kollegor. Personalfest kallade de andra kollegorna det.
Sen på lördag så var det simtävlingar som jag skulle vara på redan kl.10 så ingen sovmorgon då inte.
Efter det så bar det till stan bl.a. till min mor och äta plättar som resten av familjen redan hade ätit.
Frun och äldste sonen var i lördags förmiddag på nybörjarhockey. Lite speciellt där var att mycket information till föräldrar var det inte. Ja inte ens sonen blev välkomnad om jag förstod det rätt. Vi tycker att det hör till om man far på träning att det är namn upprop så att den som deltar i träningen blir bekräftad.
Efter det så var vi på Tobbe trollkarl och intressant var det men jösses vilken fart det var på honom, men hängde ju knappt med som vuxen.
Sen på kvällen var jag på idrottsgala och jag blir alltid lika imponerad över hur duktiga eleverna på musikistitutet är. Vilka otroligt bra uppträdande av artisterna med sång och dans uppträdanden.
Efter idrottsgalan så var det "efter gala" på en av våra krogar och där var man ju sen med och stängde.
Söndagen så var det sen skidåkning och på kalas eftersom en mycket god vän fyllde år.

Igår kväll satt jag och planerade den mycket stressade dagen jag haft idag. Så det var en med mycket fart och händelser. Men jag kände att mer stressat än så här pallar jag nog inte. Även jag har en gräns och det bör nog även jag inse.

Ha det så bra.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så det är här du sitter o grubblar göte :D

Skicka ett mail till farmor.mus@gmail.com så jag har din mail har något viktigt att skicka åt dig.. xD

Göte sa...

Du borde fått mailen av mig nu. Jag håller på att spricka av nyfikenhet.

Anonym sa...

haha xD