måndag, juli 12, 2010

Semester

I onsdags så skrev jag att jag skulle återkomma med mer från Gotland, men tyvärr hann jag inte med det för det var en hel del jobb som hade kommit medan jag var borta.
Och sen skulle jag gå på semster. Underbart kan man tycka men egentligen är inte semestern alltid så positiv. För när man skall gå på semester så vill man kunna slappna av och veta att inget blev liggandes när man fick på semestern. Tyvärr hann jag inte med att strukturera upp allt från Gotland så det är något jag måste jobba med på semestern för annars är det något som annars kommer att ligga kvar och störa mig lite. Men eftersom jag gillar att jobba och tycker om mitt jobb så är det ingen belastning.

Men nu tycker säkert någon att kunde jag inte jobba någon dag nu och sen ta semstern så jag inte behöver ta jobbet med mig på semestern.
Men igår kväll for frun på jobb och kommer hem torsdagkväll och tills dess så är det sönerna Alexander och Johannes som är prioritet 1. Och i det här vädret så vill man inte jobba heller. För visst är det så att det är ett semesterväder som aldrig förr. Jag brukar inte klaga över värme men nu snart gör jag det. Skulle inte skada med en dag lite svalare. Kanske det blir så istället då istället att det blir blåst och regn en längre tid.


Ha det så bra i sommarvärmen.

Inga kommentarer: