onsdag, juli 06, 2011

Bra ö-spel

Nu är det idag en vecka sen jag blogga senast. Ja vad kan man säga förutom " Herre jösses vad tiden går fort" Det blev en lång och seg hemfärd genom att flyget var rejält försenad till Southampton, så vi iväg nästan två timmar efter planerad tid. Men landa ändå 17-tiden hemma så farligt sent blev det inte. Ö-spelen gick succe artat för mina simmare. Det blev tre fjärde platser, tre femteplatser och två åttonde platser. Blev också två riktigt fina åländska rekord. Martins 50 rygg som han simma på 27,64, som var femte bärsta tid i Finland i hans ålder. SDen Erica som 8 månader efter att hon hoppar på kryckor, så simmade nu snabbare än vad hon gjorde i ö-spelen på hemmaplan 2009.
Så jag är riktigt nöjd med de här ö-spelen.

I söndags hade jag och frun en diskussion om en fortsättning som simtränare eller inte. Och hon det var ok för henne att jag fortsätter i två år till. Så nu fortsätter jag som simtränare ett tag till. Men först skall jag ha semester från jobb och simträningar. Sen 1 augusti kommer allt igång igen.

Under semestern blir det nu bl.a. en tripp till legoland som även jag ser fram emot. Jag tycker om att resa med familjen nämligen så det skall bli en kul Danmarksresa som avslutas med ett Köpenhamns besök.


Ha det bra.

Inga kommentarer: