onsdag, juni 29, 2011

Hälsningar från Isle of Wight

Hej och hälsningar från ett otroligt vackert Isle of Wight. Jag är riktigt imponerad av det fantasktiska landskap Isle of Wight har att erbjuda. Skulle aldrig kunnat drömma om hur vackert det är här. Skulle gärna ge er en bild som visar hur vackert det är, men jag ingen kamera som riktigt ger rättvisa på hur vackert det är. Men jag ger er ändå en bild som jag tog från bussen. För buss har vi fått åkt mycket. Vi har ca 50 minuter per håll. Så en dag med försök och final har vi ca 3 ½ i buss. Och det är ett äventyr fölr vägarna här är smala, krokiga och en massa backor. Och vissa busschauförer kör som rallyförare.




Ö-spelen går riktigt bra och en hel del medaljer blir det för Åland. Nu tar inte simningen några medaljer, men hittills har vi nu placerat oss tre gånger bland de sex bästa och det är inte fy skam med det motståndet som är i simningen. Och sen har vi hittills tagit 2 ålänska seniorrekord och två åländska åldersklassrekord. Så vi är inte och tar det lugnt utan det är riktigt seriöst. Vi har väckning kl 6 ( jag och vår kockande förälder Janne stiger upp tidigare ) och sen går och lägger oss 22 tiden. Och tyvärr är det full fart de dagarna så man hinner inte och se så mycket på de andra idrotterna.






Men nu är klockan sov dags.






Ha det bra.

Inga kommentarer: