fredag, juni 24, 2011

Packat och klart

Nu har jag packat klart och kl 21 ikväll far flyget iväg mot Southampton och sen båt över till Isle of Wight. På Isle of Wight så arrangeras ö-spelen där 25 öar möts i 14 olika sporter. Där skall jag vara ansvarig för de åländska simmarna och hjälpa dem så gott jag kan där. Resulat från simtävlingarna kan man hitta på den här länken. Vill man veta mer om ö-spelen rekomenderar jag den här länken. För mina simmare har jag nu gjort de mesta. Min uppgift är att planera och träna dem så att de skall få en formtopp nu. Så just nu är man lite spänd på att det skall fungera som det skall och topptider skall presteras. Nu är det simträning lördag och söndag och sen tävlingar måndag, tisdag, onsdag och torsdag. Sen avslutningsceremoni fredag och hemresa lördag så tyvärr kommer man nog inte att hinna se så mycke av ön som ser trevlig ut.



Får jag tag i internet så kan det bra hända att jag uppdaterar på bloggen.




Ha det så bra.

Inga kommentarer: