lördag, december 25, 2010

Tack tomten

Säg vad man vill men nog är tomten snäll, egentligen för snäll om man ser hur otroligt mycket som delas ut. Jösses vad det är pengar egentligen. Själv fick jag mer än vad jag kunnat drömt om. Men den största överraskningen var nog biljetterna till musikalen " We will rock you" som jag och frun skall fara och se på första helgen i januari. Okej jag tycker om Queen så det är kul. Men bäst med den är att jag får kvalitétstid med frun, vilket är välbehövligt. Som jag skrev i mitt senaste inlägg så är min veckor fulla med jobb, träningar och möten. Nu får vi fara iväg och ha tid för oss själva lite vilket jag ser mycket fram emot. Så nu skulle jag verkligen vilja att det blir 8:nde januari och vi får fara iväg för oss själva.

God fortsättning på julfirandet.

Inga kommentarer: