lördag, november 07, 2015

1000:nde inlägget i bloggen

Jag har haft blogg i många år. Tror det nu är va 10 sedan jag startade bloggen för att skriva om mina tankar kring politiken och jag då var relativt ny i och ville skriva om mina funderingar kring politiken. Satt som lagtingsledamot fram till 2008 och var ganska flitig med bloggskrivandet och kom upp 2-4 inlägg i veckan. Sen efter 2008 avtog aktiviteten på bloggen mycket att jag då startade upp ett projket som Ungdomslots vilket tog en hel del tid. 2010 så ökade mitt intresse för simningen och elitsimningen alltmer efterson jag helt plöstligt hade elitsimmare igen. Sen var det jobb som både ungdomslots och simtränare, simträningar tidvis upptill 8-9 träningar / veckan.
2011 kom jag in i lagtinget inget och vips var jag lagtingsledamot, elittränare i simning och familjefar. Så att skriva blogg då skulle bara varit stress.

Efter den sommaren så har jag valt att trappa ner med simningen och nu invald som ersättare i lagtinget. Jag hoppas nu kunna skriva lite mer i bloggen. Så hoppas de följande 1000 inlägg inte tar 10 år ytterligare.

Jag ser fram emot mina förhoppningsvis 4 år i lagtinget där jag nu är vice ordförande i finas- och näringsutskottet så intressant blir det.

Hoppas ni tycker min blogg är intressant att följa framöver.

Ha det bra

Inga kommentarer: