måndag, juli 06, 2015

Nytt liv med nya möjligheter

Har inte skrivit här på länge, för tiden har inte funnits. Mitt liv har bestått av politik, familjen och sen simning så mycket jag bara hinner och gärna lite till.
Då har jag prioriterat bort bloggen för att hinna med all simning.
Igår kom jag hem från säsongens sista simtävling.
Imorse vaknade jag upp med en stor tomhet. Jag har inte en enda adept, inte lag att träna ingenting med idrott att. Det är förstå gången sen jag slutade aktivt 1988 som jag nu inte har någon simmare eller innebandylag att träna.
Så imorse vaknade jag sur och grinig.
Men frun visste vad den rätta medicinen var så hon börja prata politik med mig.
Så jag ersatte tomheten med det nya livet direkt och skrev en insändare.
Nu är det inte simtränar Göte längre utan politiker Göte som kommer att synas mera. Och då förhoppningsvis mer här på bloggen.
Just nu så känns det tomt att inte ha någon simning att se fram emot. Jag kommer att sakna spänningen om toppningen lyckats eller inte.
Men allt tar sin tid och nu får jag se andra möjligheter och leta andra " kickar ". Ett nytt liv med nya möjligheter.

Inga kommentarer: